Sunday, November 18, 2007

You Can't Take it With You

... lessen of course you can.

For those you what ain't been paying atttention, I recently switch Shattrath factions from Scrybabies to Aldorks. All so's I can get me this. Now try to keep up.

I pulled out me Retainer's Blade the other day , the dagger what you gotta be all exalted with the Scrybabies to buy. And the little bugger lets out a shriek. "Traitorous bastard!" it yells at me. "You lousy traitor!" I tell ya, I ain't used to me gear talkin', let alone slandering me good reputation. Startled, I dropped it on the ground, where it began floppin' around like a fish outta water, screaming out words so bad even I's embarrassed to repeat them. It must've overheated or something, 'cause after a bit there was smoke coming off it, and then it kinda melted. At which point it stopped floppin' and screamin'. I looked down at it and said to meself, well, there goes two hundred gold.

After that, there weren't no way I was gonna try equipping me Gauntlets of the Chosen. Muggernuggers probably woulda bit me fingers off. Straight to the vendor they went.

However, all is not lost. I still knows how to make the enchanted adamantite armor I learned from those buggers. And the enchants on me shoulders, both the tanking and the killing sets, seem to be in full force. So I guesses if you buy something and then switches out, it's a goner. But if you buy a thing what enchants yer gear or brain, then yer okay.

Oh crap! I've still got a Scrybaby tabard hanging in me closet. I better get it out of there before it spontaneously combustifies or something.

3 comments:

Kat said...

So you cannot take it all with you. I always figured since you still had everything with you in death...

Sounds like they are pickier.

CresceNet said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Gauntlet said...

Just look at it like this: Now that you're one of the Aldorks, you're not allowed to be caught dead with the tools of the enemy. I mean, what self-respecting-space-goat-sympathizer would have a froofy-can't-even-stick-with-my-own-side-elf pointy in their hand? NOBODY.